سوالات متداول

ابتدا با ورود به سایت میتوانید پس از کلیک برروی محصول،انرا به سبد خرید خود اضافه کنید

در پایان روی آیکون سبد خرید در بالای صفحه سمت چپ کلیک تا سبد خرید برای شما نمایش داده شود در این قسمت میتوانید تعداد محصولات انتخابی را اضافه یا حذف نمایید.پس از محاسبه هزینه میتوانید کد تخفیف خود را وارد نمایید و در نهایت گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

در این مرحله پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی با کلیک روی ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت خواهید شد. که در این قسمت با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی پرداخت انجام خواهد شد.

پس از پرداخت،محصولات خریداری شده را طی یک مرسوله پستی در اولین زمان وقت اداری ارسال میگردد.

از زمان ارسال بین 24 الی 72 ساعت کاری

اگر به هر دلیلی مرسوله بعد از 5 روز کاری نرسید با تماس با مدیریت سایت به شماره 09223927619 ضمن ارسال شماره مرسوله پستی از طریق واحد پست مربوطه پیگیری صورت خواهد گرفت.

بله، تمامی فاکتورهای ارسال تا سقف فاکتور خرید از طرف مدیریت و شرکت پست بیمه شده اند.

خریداران محترم پس از دریافت بسته پستی و قبل از امضا نمودن دریافت محصول از پستچی،با یستی از سالم بودن محصول اطمینان حاصل نمایند. تا درصورت بروز هرگونه مشکل توسط پستچی صورت جلسه شده و تا ضرر تحمیل شده بررسی و حق بیمه دریافت گردد.

درصورتی که محصول ارسالی شکل ظاهری خارج شده از مقصور حمل و ارسال توسط پست داشته باشد،48 ساعت زمان دارید تا ضمن تماس با مدیریت سایت و ارائه اطلاعات لازم طی یک فرم مشخص نسبت به بازپس فرستادن محصول و تعویض آن اقدام نمایید.

بدیهی است که تعویض محصول تنها با محصول ثبت شده در فاکتور امکان پذیر است(به هیچ عنوان نمیتوان نوع کالا را تغییر داد) و همچینین هزینه باز پس فرستادن کالا بدون هماهنگی با مدیریت به عهده خریدار می باشد.

تهران، بلوار دماوند، بعداز اشراقی، خیابان شهید مهدی حصیری ، کوچه پرورده، پلاک 15.

تماس با مدیریت: 09223927619

ضروری است که شما یک فرم با افزونه فرم ساز بسازید تا در این عنصر قابل نمایش باشد.