.

ایران – کرمان-خیابان مطهری-کانون وکلای دادگستری

ما از شنبه تا پنجشنبه , ۸ صبح تا ۷:۳۰ بعد از ظهر باز هستیم

سوالات متداول

لطفا قبل ارسال پیام سئوالات را بخوانید .

مراحل سفارش کالا به چه صورت است؟

ابتدا با ورود به سایت میتوانید پس از کلیک برروی محصول،انرا به سبد خرید خود اضافه کنید

در پایان روی آیکون سبد خرید در بالای صفحه سمت چپ کلیک تا سبد خرید برای شما نمایش داده شود  در این قسمت میتوانید تعداد محصولات انتخابی را اضافه یا حذف نمایید.پس از محاسبه هزینه میتوانید کد تخفیف خود را وارد نمایید و در نهایت گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

در این مرحله پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی با کلیک روی ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت خواهید شد. که در این قسمت با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی پرداخت انجام خواهد شد.

پس از پرداخت فاکتور چه اتفاقی می افتد؟

پس از پرداخت،محصولات خریداری شده را طی یک مرسوله پستی در اولین زمان وقت اداری ارسال میگردد.

چه مدت طول میکشد سفارش به دستمان برسد؟

از زمان ارسال بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری

اگر مرسوله بدستمان نرسید،بایدچکار کنیم؟

اگر به هر دلیلی مرسوله بعد از ۵ روز کاری نرسید با تماس با مدیریت سایت به شماره  ۰۹۲۲۳۶۵۵۰۸۴ ضمن ارسال شماره مرسوله پستی از طریق واحد پست مربوطه پیگیری صورت خواهد گرفت.

آیا سفارشات ما شامل بیمه هستند؟

بله، تمامی فاکتورهای ارسال تا سقف فاکتور خرید از طرف مدیریت و شرکت پست بیمه شده اند.

خریداران محترم پس از دریافت بسته پستی و قبل از امضا نمودن دریافت محصول از پستچی،با یستی از سالم بودن محصول اطمینان حاصل نمایند. تا درصورت بروز هرگونه مشکل توسط پستچی صورت جلسه شده و تا ضرر تحمیل شده بررسی و حق بیمه دریافت گردد.

ضمانت تعویض کالا پس از دریافت توسط خریدار چگونه است؟

درصورتی که محصول ارسالی شکل ظاهری خارج شده از مقصور حمل و ارسال توسط پست داشته باشد،۴۸ ساعت زمان دارید تا ضمن تماس با مدیریت سایت و ارائه اطلاعات لازم طی یک فرم مشخص نسبت به بازپس فرستادن محصول و تعویض آن اقدام نمایید.

بدیهی است که تعویض محصول تنها با محصول ثبت شده در فاکتور امکان پذیر است(به هیچ عنوان نمیتوان نوع کالا را تغییر داد) و همچینین هزینه باز پس فرستادن کالا بدون هماهنگی با مدیریت به عهده خریدار می باشد.

یک ایمیل برای من بفرستید